Servis Assistant

Objednanie služby SERVIS ASSISTANT:
Vyplňte formulár, priložte potrebné súbory, potvrďte (NIE SOM ROBOT) a odošlite ho.
Doporučenie: pre zjednodušenie práce si najprv pripravte doklady v elektronickej podobe.
(Postup nájdete v spodnej časti formulára.)

Záručná oprava *

Zakúpené vo firme

Objednanie BOXu (viď POSTUP, bod.7)

Kontrolný kód

i

 POSTUP:

  1. Vyplňte prosím formulár SA na objednanie zvozu zariadenia do servisu. Pre kvalitné poskytnutie služieb uveďte čo najviac údajov. Nezabudnite uviesť zariadenie - model.
  2. Zariadenie zabaľte do krabice s výplňou, tak aby sa pri prevoze nepoškodilo. Káble nemusíte prikladať. Náplne/toner nechajte v zariadení. V prípade modelov Epson s tankovým systémom ITS (L220, L810, ...) označte vrch krabice "nepreklápať!", (nálepka na stiahnutie a vytlačenie).
    Pokiaľ sa na zariadení nachádza ventil, prepnite ho do polohy preprava, ak máte štuple nasaďte ich na atramentové nádobky.
  3. Zariadenie v nasledujúci pracovný deň vyzdvihne kuriér spoločnosti UPS (SPS). Po oprave Vám ho dovezie späť. Dokumenty k servisnej udalosti po návrate zo servisu nájdete na boku krabice v červenej fólii (pri štítku).
  4. Lehota na záručnú opravu je max.30 dní. Po dobu opravy doporučujeme si zabezpečiť náhradné zariadenie - tlačiareň. Pri pozáručnej oprave sa lehota môže predĺžiť.
  5. Pokiaľ ste pripojili doklad o kúpe v elektronickej forme, nie je potrebné ho už prikladať k zariadeniu aj fyzicky. Takisto ani vyplnený formulár.
    Upozornenie: Veľkosť priloženého dokladu o platnej záruke doporučujeme do 1,5 MB.
  6. Zvoz zariadenia pri produktoch Epson je bez poplatku. Pokiaľ vlastníte zariadenia Brother, alebo Kyocera náklady na prepravu počas záruky sú spoplatnené.
  7. Objednanie BOXu (pevnej krabice na prepravu zariadenia do servisu) je spoplatnené aj v prípade, že sa jedná o záručnú opravu. Pri záručnej oprave je oprava a preprava zariadenia do servisného strediska bez úhrady, prenájom BOXu (pevnej krabice) je spoplatnený čiastkou 24,60 € (bližšie informácie o BOXe).

V prípade pozáručnej opravy je cena zvozu zahrnutá v diagnostike 32,00 €.

 

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Nákupný košík