Servis Assistant
Objednanie služby SERVIS ASSISTANT:
Vyplňte formulár, priložte potrebné súbory, potvrďte (NIE SOM ROBOT) a odošlite ho.
Doporučenie: pre zjednodušenie práce si najprv pripravte doklady v elektronickej podobe.
(Postup nájdete v spodnej časti formulára.)
POSTUP:
- Vyplňte prosím formulár SA na objednanie zvozu zariadenia do servisu. Pre kvalitné poskytnutie služieb uveďte čo najviac údajov. Nezabudnite uviesť zariadenie - model.
- Zariadenie zabaľte do krabice s výplňou, tak aby sa pri prevoze nepoškodilo. Káble nemusíte prikladať. Náplne/toner nechajte v zariadení. V prípade modelov Epson s tankovým systémom ITS (L220, L810, ...) označte vrch krabice "nepreklápať!", (nálepka na stiahnutie a vytlačenie).
Pokiaľ sa na zariadení nachádza ventil, prepnite ho do polohy preprava, ak máte štuple nasaďte ich na atramentové nádobky. - Zariadenie v nasledujúci pracovný deň vyzdvihne kuriér spoločnosti UPS (SPS). Po oprave Vám ho dovezie späť. Dokumenty k servisnej udalosti po návrate zo servisu nájdete na boku krabice v červenej fólii (pri štítku).
- Lehota na záručnú opravu je max.30 dní. Po dobu opravy doporučujeme si zabezpečiť náhradné zariadenie - tlačiareň. Pri pozáručnej oprave sa lehota môže predĺžiť.
- Pokiaľ ste pripojili doklad o kúpe v elektronickej forme, nie je potrebné ho už prikladať k zariadeniu aj fyzicky. Takisto ani vyplnený formulár.
Upozornenie: Veľkosť priloženého dokladu o platnej záruke doporučujeme do 1,5 MB. - Zvoz zariadenia pri produktoch Epson je bez poplatku. Pokiaľ vlastníte zariadenia Brother, alebo Kyocera náklady na prepravu počas záruky sú spoplatnené.
V prípade pozáručnej opravy je cena zvozu zahrnutá v diagnostike 26,00 € (bez DPH).